משוב וציון על העבודה

הייייי

קיבלתי משוב וציון מהמרצה על העבודה שהגשתי לו לפני שבועיים, וזה מה שהוא כתב (כולל פיפסים של צנזורה שלי, של שמי ושל פרטים שמתייחסים ישירות לנושא העבודה):

"שבוע טוב [פיפס],
קראתי בעיון ובהנאה את עבודתך אודות [פיפס].
זוהי עבודה מוקפדת ובהירה שבה את עורכת סקירה תיאורטית רחבה ואז צוללת אל [פיפס]. הניתוח הרגיש והקפדני מדלג יפה מעל למלכודת [פיפס – משהו שציינתי בעבודה] ואת מראה יפה את הרבדים ה[פיפס]. הביבליוגרפיה עשירה ובכלל הרושם הוא של מהלך מוקפד ו"קלאסי". נראה לי שהרחבה השוואתית לניתוח [פיפס] נוספים הייתה תורמת למסקנה הכללית אבל גם כך המהלך שלך טוב ויפה.
שמחתי לנוכחותך העמוקה בקורס.
ציון סופי 90.
בהצלחה בכל הדרכים."

יששששששששששששש
אני כ"כ שמחה.
הייתי כבר על סף עזיבת התואר מרוב שנתקעתי בעבודה הזאת.
טרי-לי-לי, טרה-לה-לה, עשיתי את זה כמו גדולה!
גאה בעצמי.

אני עדיין בשלב ההתנעה להכנת העבודה השנייה, לוקח לי זמן, אבל אני כבר לא נבהלת, ככה זה עובד אצלי כנראה…
אבל אם התקיעות תמשיך ואתחיל להילחץ, כמובן אגיח כאן להוציא קיטור…

10 תגובות בנושא ״משוב וציון על העבודה"

כתיבת תגובה